tavaramerkin verkkokauppa

3D-ratkaisu

3 ulottuvuutta: B2S, B2B ja B2C

Verkkokauppa tavaramerkille

Tulevaisuus kuuluu vanhvoille tavaramerkeille

Viskanilla on asiakkainaan useita vahvoja tavaramerkkejä. Oleme tarkoituksella keskittyneet tähän liiketoimintamalliin useista syistä. Uskomme, että verkon tulevaisuus kuuluu vahvoille brändeille. Perustelu tähän on monitahoinen, mutta ensisijaisesti se johtuu kuluttajien halusta ostaa suoraan lähteestä, eli tavaramerkiltä. Tavaramerkille on myös tärkeää tuoda koko valikoimansa esille, mitä ei usein nähdä vähittäismyynnissä. Lisäksi logistiikkaketjun lyhentäminen pienentää kuluja.

 

3D-ratkaisu

Olemme rakentaneet vahvoille tavaramerkeille kokonaisvaltaisen ratkaisun, jota kutsumme verkkokaupan 3D-ratkaisuksi. Nämä kolme ulottuvuutta ovat B2S(Business to Seller), B2B ja B2C. Ratkaisumme ottaa digitaalisen otteen koko toimitusketjusta ja tuo lukuisia tehokkuus- ja standardisointihyötyjä.

Kaikki eivät halua myydä suoraan kuluttajille, mutta ratkaisu on erinomainen myös B2S- ja B2B-yhdistelmälle.

 

Kaikki mobiiliratkaisuista tilaushallintaan

Viskanin verkkokauppa-alusta tarjoaa ylellisen valikoiman toiminnallisuuksia. Kun kaikki responsiivisesta verkkokaupasta tilaushallintaan ja logistiikkaratkaisuihin on samassa järjestelmässä ja sisäänrakennettuna, saatte kattavan hallinnan koko tilausketjusta. Viskanin ratkaisua käyttävät tänä päivänä mm. 8848 Altitude, Oscar Jacobson ja Morris.

 

Viskan on sitoutunut kumppaninne

Me Viskanilla näemme, että palvelumme koostuu kolmesta, keskenään yhtä tärkeästä komponentista:

- Kattava verkkokauppajärjestelmä mukautuu brändin tarpeisiin
- Ylläpitopalvelumme tarjoaa vakaan ja suorituskykyisen käyttöympäristön
- Kokeneet asiantuntijamme ohjaavat oikeaan suuntaan ja ovat tukenanne liiketoiminnan haasteissa

Olemme kokonaisvaltainen kumppaninne ja pyrimme teille parhaaseen ratkaisuun. Teidän menestyksenne on ensisijainen tavoitteemme.

 

Sisältömarkkinointi tärkeää tavaramerkille

Tänä päivänä sisältömarkkinointi on tehokas markkinointimuoto, ja soveltuu etenkin tavaramerkille erinomaisesti. Asiakasuskollisuuden kasvattaminen ja asiakkaan brändi-mielikuvan ylläpito on korkea prioriteetti. On tärkeää tuoda selkeästi asiakkaalle tiedoksi, mitä arvoja tavaramerkki edustaa ja antaa asiakkaalle mahdollisuus tuntea tavaramerkki itselleen sopivaksi.

Viskanin ratkaisulla tavaramerkin omistajalle, on helpompaa pysyä vahvana kovassa kilpailussa ja tarjota asiakaskokemuksia, jotka näkyvät korkeana konversiona ja tilauksina.

 

Lue lisää:

Case study 8848 Altitude: http://viskan.fi/case-8848-altitude-kansainvalinen-verkkokauppa/

Brändiverkkokaupat kasvattivat myyntiä 73%: http://viskan.fi/uutiset/brandiverkkokaupat-kasvattivat-myyntia-73/

Ota yhteyttä ja kerromme lisää