Viskan Instore Returns - myymäläpalautukset sujuvasti

Omnikanava, unified retail, monikanavaisuus - rakkaalla lapsella monta nimeä. Viskan Instore Returns on viimeisin lisäyksemme Instore-tuoteperheeseen, tehtävänään optimoida asiakaskokemusta ja murtaa raja-aitoja verkkokaupan ja kivijalkamyynnin välillä. Viskan Instore Returns-editorilla käsitellään asiakaspalautukset myymälässä nopeasti ja ilman, että kassajonot kasvavat. Viskan Instore toimii kassoista erillään ja näin mahdollistaa esim. siirrettävän palautuspisteen.

 

Palautuksen käsittely asiakasystävällisesti 

Instore Returns on mietitty alusta asti asiakasystävälliseksi: Asiakas tunnistetaan esim. ajokortilla tai muulla henkilöllisyystodistuksella. Tämä mahdollistaa palauttamisen myös ilman kuittia. Rahojen palautus tapahtuu automaattisesti digitaalisia kanavia pitkin, käytetyn maksutavan mukaisesti ja asiakas saa vahvistuksen palatuksestaan heti.

 

Palautuksen käsittely alle minuutissa säästää myyjän aikaa

Käytimme huikean määrän aikaa ja vaivaa suoraviivaistaksemme tämän prosessin, sillä tiedämme kuinka rajattua aika myymälöissä voi olla. Instore Returnsin helppokäyttöisyys mahdollistaa koko palautuksen käsittelyn alusta loppuun alle minuutissa!

 

Myymäläpalautus asiakaskokemuksen tärkeä pala

Muotikaupassa palautusaste on usein jopa 30-35%. Sen lisäksi, että myymäläpalautuksen tarjoaminen parantaa asiakaskokemusta, se myös tuo asiakkaita myymälään, jolloin he voivat ostaa lisää tuotteita tai ainakin uuden palautetun tilalle.

 

Olennaisia ominaisuuksia ovat mm:

  • GDPR-varmuus turvatulla henkilötietojen käsittelyllä
  • Automaatinen palautuksen käsittely palautussyyn mukaisesti -> Esim. jos palautussyynä "rikkinäinen tuote", ei palautettua tuotetta palauteta saldoille
  • Tuttu käyttöliittymä, jos on muita Instore-toimintoja jo entuudestaan käytössä
  • Täysi Klarna-integraatio
  • Reaaliaikainen tieto palautuksesta asiakaspalveluun
  • Uusia toimintoja saatavilla ilman versiopäivityksen tarvetta
  • Helppo käyttöönotto ja koulutus

Lisätietoja antaa Jussi Moilanen: jussi.moilanen(at)viskan.fi

 

Vieraskynästä: Toistuvaismaksut ovat kuluttajalle tuttu tapa maksaa

Maksuturvan tuotepäällikkö Viivi Ahlqvist avaa vierasblogissamme toistuvaismaksujen perusteita
Lue lisää

Palautukset edelleen ongelma muodin verkkokaupassa

Verkkokaupan palautuksiin suhtaudutaan pakollisena pahana, mutta niistä voi löytyä yllättävän paljon positiivista, kun hieman avartaa mieltään.
Lue lisää