Saman päivän toimitus - Viskan Instoren uusi konsepti

Lanseerasimme Viskan Instore Shipmentin, yhdessä Lager 157:n ja Postnordin kanssa. Nyt tukholmalaiset voivat tilata vaatteita Lager 157:n verkkokaupasta ja myymälän digitaalisilta näytöiltä ja saada ne toimitettuna kotiin samana iltana!

"Olemme erittäin innokaita yksinkertaistamaan muotialaa ja näemme tämän todella tärkeänä virstanpylväänä niin meille kuin asiakkaillemmekin", sanoo Lager 157:n toimitusjohtaja Stefan Palm.

 

Same day delivery eli saman päivän toimitus

Asiakas valitsee toimitustavan verkkokaupan kassalla ja ennen klo 15.00 tehtäviin tilauksiin voi valita myös saman päivän toimituksen, joka maksaa vain 100SEK, eli hieman alle 10€.

Toteutuksen idea on tarjota tulevaisuudessa kaikkien myymälöiden valikoimat asiakkaille myös pikatoimituksina. Tämä onnistuu vain hyödyntämällä myymälöiden valikoimia verkkokaupan tilausten keräilyssä ja nyt julkaistulla "Same Day Delivery"-konseptilla, joka on jo Lager 157:lla käytössä.

 

Lager 157 Unified Commercen edelläkävijä Viskanin kanssa

Hiljattain lanseerattiin Lager 157:n kanssa eräs toinen Viskan Instore-moduli, jolla asiakas voi maksaa itse myymälässä mobiilikassalla. Tämän lisäksi myymälässä on digitaaliset näytöt, joilla asiakas voi helposti tilata tuotteita kotiinsa myymälästä ilman, että tarvitsee kiertää myymälää.

Viskan on asemoitunut kehityksen kärkeen tulevaisuuden digitalisoituvassa kaupassa, Viskan Instore tuoteperheellä, johon kuuluvat mm. Click & Collect, Pick & Pack, Checkout ja nyt myös Shipment", kertoo Viskanin toimitusjohtaja Sten Selin. Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, mihin kaikkeen tuoteperheemme asiakkaidemme käytössä skaalautuu ja uskomme että tästä tulee todella suosittua, sillä mukavuus ja sujuvuus ovat kaupan kehityksen ytimessä.

Miksi asiakkaat haluavat noutaa myymälästä?

Click & collect kuluttajan näkökulmasta: Miksi he haluavat noutaa myymälästä ja miten tarjota click & collect toimivana kokonaisuutena?
Lue lisää

Social Shopping vie verkkokaupan myynnin seuraavalle tasolle

Asiakkaan mielenkiinnon herättäminen ja tarpeeksi vetoavan tarjouksen tekeminen verkkokaupassa on päivittäinen haaste verkkokauppiaille. Asiakas pitäisi ohjata tekemään ostos motivoimalla ja...
Lue lisää