8848 Altitude uudistaa brändin ja verkkokaupan

8848 Altituden uusi verkkokauppa on kaunis ja nopea

8848 Altitude lanseeraa syyskuun alussa uudistetun brändinsä, logonsa ja muotokielensä. Brändipäivityksen myötä myös verkkokauppa uudistettiin ja siirrettiin nopealle Streamline-alustalle.

"Mittaamme jatkuvasti Streamline-asiakkaidemme suorituskykyä ja vertaamme sitä kilpailijoiden verkkokauppoihin. Vertailukohtana käytämme suuria ja tunnettuja verkkokauppoja eri alustoilla. Numerot puhuvat puolestaan: asiakkaidemme sivut latautuvat noin kymmen kertaa nopeammin kuin heidän kilpailijoidensa nettikaupat” sanoo Oscar Mannbro, Senior E-Business Solutions Specialist Viskanilta.

 

Loistava suorituskyky, parempi asiakaskokemus

Useat tutkimukset osoittavat, että verkkokaupan suorituskyky vaikuttaa asiakaskokemukseen ja verkkokaupan konversioasteeseen.

Asiakaskokemus on tärkeää 8848:lle, joka jatkuvasti keskittyy tuottamaan inspiroivan elämyksen kauniilla kuvilla, nopeatempoisilla videoilla ja jännittävillä tarinoilla, osana ostokokemusta. Vahva visuaalinen ulkoasu ja monipuolinen sisällön hallinta vaatii järjestelmältä myös täysin erilaista suorituskykyä kuin perinteinen nettikauppa. Tämän takia 8848 Altitude siirsi verkkokauppansa Streamline-alustalle.

"Yhdessä supertiimin kanssa, otamme seuraavan askeleen 8848:n kehityksessä! Uudistamme koko brändialustan, verkkokaupan ja muotoilu-DNA:n. Tämä on pitkän työn tulos, joka lopulta alkaa näkyä myös ulospäin! Viskan Streamlinen ansiosta me nyt tiedämme että meillä on käytössä alusta, joka mahdollistaa seuraavatkin askeleet, sillä nyt vasta suurin työ alkaa!", sanoo Anton Peterson, 8848 Altituden E-Business Manager.

 

Pitkä yhteinen historia Viskanin kanssa

Viskanin ja 8848 Altituden yhteistyö on jatkunut pitkään. Ensimmäinen verkkokauppa lanseerattiin Viskanin alustalla vuonna 2011 ja sitä on kasvatettu sekä verkkokaupan että tilaushallinnan osalta kasvaneen tarpeen mukaan. Tänä aikana Altitude 8848:n verkkomyynnistä on tullut yhä tärkeämpi osa yrityksen liiketoimintaa sekä brändin tukemisen, että myös myynnin osalta.

 

8848 Altituden uusi verkkokauppa löytyy täältä: https://www.8848altitude.com/

Lue lisää siitä, miten Streamlinen latausaikoja mitataan ja miten ne vaikuttavat ostoihin: Suorituskyky verkkokaupan menestystekijänä

 

Asiakkaidemme online-myynti kasvoi 43%

Teemme vuosittain koosteen asiakkaidemme online-myynnin kehityksestä ja on aika julkaista edellisvuoden lukuja. Meille on erittäin tärkeää seurata asiakkaidemme kehitystä, etenkin...
Lue lisää

Suorituskyky verkkokaupan menestystekijänä

Verkkokaupan suorituskyky voi olla joko myynnin este tai kilpailuvaltti. Etenkin kampanjoissa ja ruuhkasesonkeina suorituskyvyn merkitys on entistä suurempi.
Lue lisää