Uutiset

Palautukset edelleen ongelma muodin verkkokaupassa

Verkkokaupan palautuksiin suhtaudutaan pakollisena pahana, mutta niistä voi löytyä yllättävän paljon positiivista, kun hieman avartaa mieltään.
Lue lisää

Subscription-malli - verkkokaupan seuraava askel?

Subscription-malli, eli kestotilaus tuo aivan uusia mahdollisuuksia verkkokaupalle ja brändeille. Kestotilauspalvelulla viedään asiakaskokemus ja palvelun laatu uudelle tasolle. Lue lisää, mikä on tärkeää kestotilaustoiminnassa ja mihin kannatta apanostaa, kun aloitat subscription-mallilla myymisen.
Lue lisää

Vieraskynästä: Visuaalinen monikanavainen tarinankerronta

Visuaalinen monikanavainen tarinankerronta on elinehto brändille nykypäivän ärsykkeitä vilisevässä maailmassa. Muistijälki syntyy toistosta, kuinka siis kertoa brändin tarinaa visuaalisena jatkumona kivijalasta verkkoon? Kuinka palvella asiakasta mainostamisen sijaan? Anna Juusela kirjoitti vierasblogiimme visuaalisesta tarinankerronnasta.
Lue lisää

Verkkokaupan design - mikä siinä on tärkeää?

Verkkokaupan perustamisessa ja suunnittelussa useimmiten keskiössä on sivuston suunnittelu: miltä se näyttää, miten toimii ja miten sitä muokataan? Sivuston sujuvuus onkin tärkeä asia, sillä sitä kautta ne tilaukset tulevat. Tässä kohtaa kuvioon astuu design eli muotoilu.
Lue lisää

Brändibrunssi

Olemme koonneet brändirakennuksen asiantuntijoita kertomaan, miten brändiverkkokaupan asiakaskokemusta parannetaan ja miten brändin yhtenäinen tarina rakennetaan visuaalisten elementtien avulla.
Lue lisää

Tuotelistan suodattimet vievät oikean tuotteen luo verkkokaupassa

Oikean tuotteen löytäminen nopeasti on yksi verkkokaupan tärkeimpiä ominaisuuksia. Mitä vähemmällä vaivalla oikea tuote löytyy, sitä todennäköisemmin asiakas sen ostaa. Tähän tarkoitukseen käytetään tuotelistan rajauksia, eli filttereitä.
Lue lisää

Puhelin johtaa kaupan muutosta

Kuluttajien ostokäytös muuttuu ja tätä muutosta johtaa älypuhelin. Siksi on elintärkeää, että kaikki uudet kaupan palvelut suunnitellaan ensisijaisesti mobiililaitteille.
Lue lisää

Näin myymäläkeräily parantaa verkkokauppaa

Verkkokauppatilausten keräily ja toimitus suoraan myymälästä on uusi vähittäiskaupan kilpailuvaltti. Tämä on konkreettinen esimerkki todellisesta monikanavaisuudesta.
Lue lisää

Viskan @ Ecommerce + Shop Tech

Viskan on mukana Ecommerce + Shop Tech-tapahtumassa 14.3. - 15.3. Esittelemme Future Store-demoalueella uutta Instore-ratkaisua, jolla hallinnoidaan verkkokaupan tilauksia myymälässä. Tervetuloa mukaan!
Lue lisää

Viskan sai uuden vähittäisketjun asiakkaakseen!

Ruotsalainen urheilualan vähittäisketju Sportshopen valitsi Viskanin verkkokauppa- ja omnikanavaratkaisun
Lue lisää