Uutiset

Makeup Mekka myy tuotteita suoraan Instagram-feedistä

Viskan toteutti Makeup Mekkalle Instagram-integraation, jonka avulla he yhdistävät Instagram-julkaisuja verkkokaupan tuotteisiin.
Lue lisää

Rtech-verkkokauppa julkaistiin Viskan Streamline-alustalla

Viskan toteutti Rtechille suorituskykyisen verkkokaupan Streamline-alustalla.
Lue lisää

Viskan toteutti innovatiivisen omnikanavaratkaisun JC:lle

Viskan toteutti monikanavaisen verkkokaupan JC:n uudelle konseptille
Lue lisää

Klarna Recurring & Klarna In Store

Tulemme piakkoin lanseeraamaan kaksi uutta palvelua Klarnalta! Klarna In Store Nyt on mahdollisuus maksaa kivijalkamyymälässä myös Klarnalla. Asiakas voi varmentaa...
Lue lisää

Tervetuloa Pörrö!

Pörrö Sahlberg aloitti Viskanin Helsingin toimistolla Business developerina.
Lue lisää

Tervetuloa Marcus!

Laajennamme Boråsin tiimiä ja viimeisin lisäyksemme on RnD-osastolla aloittanut Marcus Wallstersson. "Tuntui luontevalta toimia verkkokaupan parissa, kun muutin Boråsiin". Kun...
Lue lisää

Asiakaskokemus jatkuu verkkokaupan ulkopuolella

Verkkokauppoja arvostellaan usein ulkomuodon perusteella, mutta yhtä lailla tärkeää on se, mitä näyttävän ulkoasun takana tapahtuu, eli ns. backend-toiminta.
Lue lisää

Muotibrändin digitalisoituminen – Oscar Jacobson

Digitalisaatio on kuuma aihe tukku- ja vähittäiskaupassa, ja tulee olemaan vielä pitkään. Oscar Jacobson on erinomainen esimerkki siitä, miten muotibrändi digitalisoi liiketoimintansa.
Lue lisää

Omnikanava ja logistiikka

Verkkokaupan ja kivijalkamyymälöiden yhteistyön tehostamiseen on useita lähestymistapoja. Monet kaupat ja vähittäisketjut tähtäävät näin parantamaan asiakaskokemusta ja sitouttamaan asiakkaitaan.
Lue lisää

Hemtexin uusi verkkokauppa Viskanin alustalla

Hemtex toteutti uuden omnikanavaratkaisunsa Viskanin uuden Streamline-verkkokaupan ja Viskan ETM:n yhdistelmällä. Verkkokauppa julkaistiin tänään, erittäin vaikuttavien tulosten kera. Viskan toimitti...
Lue lisää