Kansainvälinen laajentuminen

Verkkokaupalla yli rajojen

 

Verkkokaupan kansainvälistyminen

Konseptin tai verkkokaupan kansainvälinen lanseeraus on helppoa ja vaikeaa samanaikaisesti. Viskan ETM:n avulla on systemaattisen helppoa lisätä uusia maita yhdistettynä ALV-luokkiin ja valuuttakursseihin, asettaa kieliversiot ja toimitustavat maakohtaisine kuluineen.

Vaikeaa taas on ymmärtää toisen maan mentaliteetti, jota tarvitaan jos aikoo myydä hyvin. Eri markkina-alueet omaavat pieniä, mutta merkittäviä kulttuurieroja, jotka ovat tärkeitä kansainvälisen laajentumisen kannalta.

 

Englanninkielinen verkkokauppa palvelee moniin maihin

Monet aloittavat englanninkielisellä verkkokaupalla, joka palvelee kaikkia sopivia markkinoita Suomen ulkopuolella. Myynnin kasvaessa, on usein hyvä luoda myös maakohtaisia versioita, joilla kohdistetaan potentiaaliseen maahan vielä enemmän. Tällöin lisähuomiota vaativat mm. paikalliset asetukset: kieli, valuutta, maksu- ja toimitustavat.

 

Viskanin asiakkaat yli 30 maassa

Viskanin asiakkaita toimii tänä päivänä yli 30 eri maassa. Tämä kertoo siitä laadukkaasta tuesta, jota tarjoamme asiakkaidemme kansainväliseen laajentumiseen: skaalautuvan järjestelmän lisäksi myös tietotaitomme.

Pelkästään ALV:n hallinta Yhdysvalloissa voi aiheuttaa päänvaivaa, ja onkin lisätty moniin kilpaileviin järjestelmiin vasta jälkikäteen. Me olemme kokenut ja edistyksellinen kumppani kansainväliseen verkkokauppaan. Ratkaisumme tukee erittäin hyvin kansainvälistä verkkokauppaa ja skaalautuu myös vaativiin kohteisiin.

Mm. nämä asiakkaamme ovat laajentaneet verkkokauppaansa kansainvälisesti, hyvillä tuloksilla:
Oscar Jacobson - Ruotsi ja Iso-Britannia
8848 Altitude - Ruotsi, Saksa ja Tanska
MQ - Ruotsi ja Norja
Hemtex - Suomi ja Ruotsi

 

Jos olette aikeissa laajentaa verkkokauppaa ulkomaille, jutelkaa kanssamme. Meillä on kokemusta useista markkina-alueista. Voit myös lukea tarkemmin tietoa kansainvälisen verkkokaupan ratkaisustamme.

 

Ota meihin yhteyttä, jos haluat tietää lisää